1 Mayıs ve Dış Güçlerin Oyunu

1 Mayıs Utanç Günü
       Ne yazıkki 1 mayısta yine işe yaramaz insanlar yapıcağını yaptı ! Taksim meydanına grmesi yasaklanan göstericiler/terör örgütü yandaşları ortalığıbirbirine kattı.İçlerini aldıkları çocukları bile kullanmaktan bir nebze olsun utanmayan bu şerefsizler polisimize taş atıyor ve 1 mayıs gününün arkasına sığınıyor. Madem sen işçisin haklısın! niye yüzünü kapatıyosun ? (alttaki resimdekiler gibi işe yaramazlar).Disk başkanı çıkıyor diyorki; ” Bu olayların sorumlusu sadece iktidardır!” diyor. Bu konuşmada arkasında kimler oludğunu belli ediyor zaten. Dakka 1 gol 1 .
 
Ne Yapmaya Çalışıyorlar
       1 mayıs akşamı ana haber bültenlerinde olaylar sunulmaya başlanıyor en çok zoruma gidense kanal d habern olayı kriz olarka duyurması. Sanki kıyamet kopuyor , sanki ülke elden gidiyor. Mehmet Ali Birand utanmadan sıkılmadan felaket sennaryosu yazıyor teröristlere provakatör demiyor ve çok heyecanlı bi şekilde anlatmaya başlıyor; ”Polis orantısız güç kullandı , ortalık savaş alanına döndü.” Senki yılların habercisi bu işe kaç seneni verdin ne günler gördün. Hiç mi uyanmıyosun bu provakatörlere ve teröristlere ( bir kısmı ) işçi demeye ve bunu felaket tellalı gibi anlatmaya.Yazık sana Birand amca yazık yaşından başından utanmıyosan çık dışarı taksim meydanında utan!
 
 
            Polis orantısız güçmü kullandı? Polis az bile yaptı keşke istanbulda olabilseydimde o an polisin yanında bende onlara karşı bişeyler yapabilseydim.Bu nankörlükten öte hainliktir. Yukarıdaki resimdekiler gibiler sadece ortalığa ateş vermetken başka bi işe yaramıyor. Devlettede suç var polise vur izni vermediği için. Polis o gün yüzü kapalı herkesi vurucaktı bana kalırsa. Zaten bu ülkennin nimetlerini kullanıp ihanet etmekten başka hiçbişey bilmiyorlar ölüsüde diriside bi işe yaramaz zaten.
Gençliğimiz Nerde ?
Zamanında Hakkari’de Terör örgütü yandaşları hainler gene ortalığı talan etmeye kalkımıştı tabi o an orda bunu yapanlar o küçük boş beyinlerinden düşünebilecek kadar malesef akıllı değiller başkalarının kuklası olmuşlar ve onlardan bir köpek gibi emir alıyorlardı. Gene zamanında laiklik elden gidiyor diye gençliğimiz ayaklanmış sessiz sakin eylemler yapmıştı. Ne için adı bu vatan için ! E nerdeydiniz o zaman hakkaride insan demeye bin şahit isteyen varlıklar polisimizi taşlayıp vatandaşımız yaralerken. Ey Atatürkçü gençlik hani ilk vazifen neydi senin ?Bilmiyosan buradan oku.Nerdeydin gençlik ? Niye koruyamadın polisini hakkaride niye koruyamadın polisini taksimde.Sözde değil özde milleyetçilik lütfen ya göründüğünüz gibi olun ya olduğunuz gibi görünün…
 
    Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
                                                             Gazi Mustafa Kemâl ATATÜRK
About Ahmet Doruk

Korkut Ata Üniversitesi, Bilgisayar bölümü öğrencisiyim. Bilgisayar donanımları ve oyunlarına karşı müthiş bir ilgim vardır. Yazılımlar içinde aslında aynı şey geçerlidir ama daha çok oyun ve oyunla paralel donanımlar... Ben böyleyim işte... Yüzmeye, Voleybol oynamaya, Yürümeye, Gezmeye, Bilim teknik,atlas ve bilgisayar dergilerine ve belgesellere hasta birisiyim. Tüm gönderileri Ahmet Doruk ile görüntüle

3 responses to “1 Mayıs ve Dış Güçlerin Oyunu

  • cemal

    bu yazıyı oluşturan vatandaş,vatan hainliğinden bahsediyorsun bilki en büyük vatan haini ve en büyük boş kafalı sensin atatürkçülere laf etmişsin ben sana orda dur derim yavaşşş..diyorsunki madem işçisin haklısın neden yüzünü kapıyorsun diyorsun o adamlar can sıkıntısına kapamıyor yüzlerini o adamlar doruyuda söylese yalan diyorlar ve nezarethanelere işkencehanelere atılıyorlar ve o yüzden mecbur kapıyorlar osmanlı zamanında da vardı dağa çıkanlar mesela karacaoğlan baş kaldırmadımı devlete osmanlı ordusuna bolu beyine karşı ayaklanmadımı bu yüzyıllardır var ama asıl birilerinin emrinde olan kuzu ve köpek sen sin senin gibiler çünkü tek birşeye kitlenmiş ve başka birşey düşünmiyorsunuz üretemiyorsunuz senin devletin abd lafı altında bu vatanseverlikse abd uşağı olmak ben vatan hainiym arkadaş çekinceğim kimse de yok msn mi ekleyebilirsin yukarda görünüyor.

  • cemal

    zaman ayaklanma zamanı zaman isyan zamanı zaman yazılan çizilen değil gerçek hainleri kovma zamanı vatan millet diyen siz sahtekarlar   isteyen eklesin tartışmaya açığım  kaptan1202@hotmail.com

  • Ahmet

    1.si Mustafa Kemale laf atmadım yazıyı iyi okuyamamışsın galiba ! Ben vatan haini değilim ki zaten bunu sana ispatlamak gibi bir gayem yok beni bilen biliyor.
    2.si Zaman isyan zamanı değil zaman sağduyu zamanı isyanın varsa çıkarsın dağa orda nasıl olsa pkk seni kandırır.Doğudaki masum vatandaşlarımızı kandırdığı gibi.
    3.sü Sen ne hakla Karacaoğlan ile bu işçi kılığındaki provakatörleri karşılaştırırsın böyle birşeyi ancak cahil insan yapar
    4. sü Ben Amerikanın uşağı değilim herhangi bir parti ve dernek mensubuda değilim , tekbir derneğe üyeliğim var oda( IT Information & Technology yani Bilgi ve Teknoloji ) Senin gibileride çok iyi bilirim belli bu yazı ile kuyruğuna basmışım.Bana köpek diyorsun bu hakkı nasıl kendinde buluyorsunbilmiyorum asıl senin gibilerin ne mal olduğunu ben çok iyi biliyorum. Bu vatanı ben seviyorum ve kimin haklı kimin haksız olduğunuda senden çok iyi biliyorum at gözlüklerini çıkarda biraz etrafa bak.
     
    Tekrar söylüyorum ben Atatürk\’e laf atmadım yazıyı iyi oku sonra tartışmaya açığım deyipte msn adresini felan yazma ben senin gibi basit kişilerle tartışmam ha bu arada galiba kişisel bilgilerimi okumamışsın ben yazayım yinede buraya
     
    Tutamayacağım sözler vermem.Adımlarımda kim ne der diye düşünmem.Basit kişilerle polemiğe girmem Bazı şeyleri asla affetmem. ( Özellikle burayı oku )Cesaretsizliği gururla örtmem.Yalan ve taklitlerle uğraşmayın.Yemem!Dostlarım Herşeyimdir !Tutkularım vardır vazgeçmem!Benle oyun oynamayın mızıkçıyımdırHer zaman ilk ve son sözü ben söylerim.Hayat Zordur biliyorum , Ama asla kolay biride değilim ;)Bazı şeyler bende başlar bende biter. Güvenmedikçe sevmemHayatımı kimsenin bozmasına izin vermem. Tükürdüğümü yalamamAğır geliyorsa bunlar firar serbest bende üstelemem.

Bir Cevap Yazın

