Sehriderya.net Tasarım Adına Herşey

 
 
 
 
Bundan sonra tasarım hakkında bildikelrimi burada paylaşacağım. İlgilenenlere duyrulur 🙂
About Ahmet Doruk

Korkut Ata Üniversitesi, Bilgisayar bölümü öğrencisiyim. Bilgisayar donanımları ve oyunlarına karşı müthiş bir ilgim vardır. Yazılımlar içinde aslında aynı şey geçerlidir ama daha çok oyun ve oyunla paralel donanımlar... Ben böyleyim işte... Yüzmeye, Voleybol oynamaya, Yürümeye, Gezmeye, Bilim teknik,atlas ve bilgisayar dergilerine ve belgesellere hasta birisiyim. Tüm gönderileri Ahmet Doruk ile görüntüle

16 responses to “Sehriderya.net Tasarım Adına Herşey

  • Yusuf

    nasıl bulcaz fotoşop performanslarını veya okuycaz yazılarını? nickin falan var mı?

  • Ahmet

    Oradaki Ahmet Doruk isimli yazar benim genelde hakan isimli arkadaşım ilgileniyor ancak 2 ay sonra bende bayağı bi aktif olucam 😉

  • merve

    süpersin kardeşim…
     

  • Ahmet

    Sağol mervecim 🙂

  • Yusuf

    Just pen Your Eyes Say That ; Life is Beautiful ( Gülsemmi Ağlasam mı ? )
    bu ne anlamadım. gözleri pen olanın hayt güzel demesi yok olmadı gözlerinin penle sonra deki hayat güzel. o da olmadı. bu pen ne burda ya :)))))

  • Ahmet

    🙂 Vay be nasıl farkedememişim o nun olmadığın sağol dostum 🙂

  • Yusuf

    sen de saol anlanlyalı. haha yanlış yazdım ama yeni bi kelime mi oldu ne? ama ki anlamı yoqqq:D. anlanya. alanya antalya anlanya zuhhaaaa bu arada natalya var ama o konunun daha uzağında. :)))

  • Ahmet

    Coştun sen gene 😀 Ayrıca ben Alanyalı değilim evet seviyorum alanyayı ama 😀 Aslen osmaniyeliyim 5 senedir Alanyadayım 😉

  • Yusuf

    taa çukurovada ki osmaniye….Hımm… Alanyanın hangi rüzgarı, sizi güzelim osmaniyeden aldıda bıraktı Alanyaya?

  • Ahmet

    İş güç başka ne olucak 🙂 Babamın işinden dolayı geldik bu tarafa 🙂 İstyerek gelmedim ama arkadaş çevresi çok değiştirdi beni buranın ortamı hiçbir yerde yotur eminim. Zaten arkadaş çevresi olmasaydı hiç sevemezdim

  • Yusuf

    babasına bak kızını al mıydı öle bişe…:))) senin babanda grafiker falan mı? böle afilli jancanlı gımılgımıl afişler yapıyo… harbiden çalışmaların çok güzel. ellerine sağlık. değerlendir potansiyel yeteneğini derim ben…çalışsana bi firmada 🙂

  • Ahmet

    Babam graidfker mi hahaha. Sen babamı bi tanısan 🙂 aslında çok sversin 😛 . Kendisi pek anlaamz bilgisayardan arasıra msn de sohbet eder onuda ben açarım genelde ona 🙂 . Kendisi Büyük bi otelin Bahçe şefidir , botanik şefi yani. Çok iyi voleybolcudur benim gibi 😛 Yada ben onun gibi öyle bişey işte. Grafik tasarım bölümü okumadan çalışmayı düşünmüyorum üniversiteyi bi halledeyim. Ondan sonra kendi şirketimi felan kurucam 😛 Kısmetse tabi 🙂 🙂 bir diğer projemde dünya çapında bi atılım yapmak. Yani öyle ahım şahım birşeydedeğil sadece tanınamk ben değil tabiki projem . Bir web itesi içeri sır olarak sadece ebdne saklı 🙂 O gün geldiğinde heksle paylaşacaığım 🙂 Oda ksımetse  

  • Yusuf

    harikasın valla mükemmesin senin gibi bu yaşta bi hedef ve vizyon belirleyen bir türk kızı 25 yaşındayım görmedim. gerçekten tebrik ediyorum, (önünde saygı duruşuyşa selamlıyorum. burası ımm abarttığımın resmi…:)) evet… güzel… seviyorum abartmayı yaaa)

  • Ahmet

    AĞğamak istiyorum sayın siyericiler kız ettin ya beni alacağın olsun 🙂 Başka bişey demiyorum

  • Yusuf

    kızı  lafı oraya nasıl kaynamış anlamadım. sen komıtı düzeltirsin kardeşim.

  • Ahmet

    İşin gücün kız 🙂 Arkadşalarım photoshop çalışmalarıma baktığında öyle derlerdi bana kardeşim erkekten malzeme yokki ben ne yapayım 🙂 siz için gördünüz mü ? Göremezsinizde . Önemli değil isteyerek denilmiş bişey değil sonuçta 🙂 🙂

Bir Cevap Yazın

